miércoles, noviembre 07, 2007

RESTAURANT TOC & TESLA

Per respondre als dubtes de l´Elena Prodigius:

El Toc és un restaurant al carrer Girona. Moderadament car i moderadament bo. Decoració agradable, parets blanques i moqueta anys setanta, cadires del tipus de despatx de fa 30 anys també. Hem anat dues vegades, la primera molt ambient, fantàstic, la segona no tant, però espero que els hi vagi bé. Recomano, si es té gana, la cansalada de segon, i compartir un primer. Parlant de segons, les salses són un pel farragosses. I de postre un coulant.

Tesla són una llegenda del hard rock dels vuitanta. Han tret ara un disc de versions excel-lent en dos volums , Reel to Real 1 i 2. Rock n´roll sense misteris però fet amb talent i ànima. El segon volum per exemple, es troba al carrer Tallers per 7, 95 euros. Repeteixo: un disc nou per 7, 95 euros.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Gràcies!

El restaurant no m'ha convençut, he anat a la web i la teva crítica tampoc no és la ostia. No sé, parets blanques a un restaurant em dona sensació de fredor...

Malhauradament Tusla tampoc em fa super el pes pel que expliques, a mi la música tan forta (en sentit hardcore, heavy, violència, etc.) no em va. Sóc més rollo bases melòdiques o clàssics. (Divendres vaig a veure als New Yok Dolls).

Però ara sé una mica més del teu llunyà món!

Anónimo dijo...

Rellegint el que escrius, quan dius "espero que els vagi bé", Vols dir potser que no tornaràs???