jueves, noviembre 08, 2007

NEIL YOUNG FOREVER.


Tot apunta a que Chrome Dreams II, el nou disc de Neil Young és una passada. Estic enganxat. És part acústic, part elèctric, i ara mateix estic surant en una peça de 18 minuts, repeteixo, 18 minuts, plena de força i passió.
Aquest home és més que un geni, porta 40 anys fent música, la millor música dels temps aquests que vivim. Ara recordo el primer disc que em vaig comprar en la meva vida (bé, potser el segon o tercer, però si va ser el primer cop que conscientment vaig anar a una tenda de música). Recordo aquell matí practicament al minut. El meu pare em va dur a Discos Pelayo i em vaig fer amb el Harvest, del Neil Young. I des de llavors, aquest tipus ha sigut molt, molt important en la meva vida.
I el millor és que ho segueix sent. No entenc a la gent que oblida la música que l´ha marcat; les cançons, el so, per mi, formen part de la vida, com el meu nas massa gran, les ulleres o la cicatriu de la ma dreta.

LITTLE BRITAIN


A quién no conozca a este adorable petardo, él se autodenomina "the only gay in the village", se llama Daffyd, y es uno de los personajes de mi serie de humor favorita: Little Britain.
Me dispongo a disfrutar de la segunda temporada, y me muero por saber de las nuevas aventuras de la adolescente marginal Vicky Pollard, del amante gay del primer ministro, del travesti que no deja de repetir: "I´m a lady", "tea for the lady" mientras pasea en bicicleta por el muelle cargado de maquillaje y con paraguas, de la rellena Marjorie, que da clases de adelgazamiento consistentes en humillar a sus alumnos con sobrepeso, de Jason, obsesionado sexualmente por las abuelas...
Little Britain es un programa de sketches, uno detrás de otro, que se ríen de forma genial de la sociedad británica. Cada sketch lo protagoniza un personaje distinto, con el punto en común de que todos están interpretados por dos actores geniales: Matt Lucas y David Walliams.
Aquí no hay nada igual. Montones de humoristas con gafas de pasta tipo Paramount Comedy, programas de mini gags sin ningún éxito, monólogos de Buenafuente... Por lo que conozco, está Polonia en TV3, y Pablo Motos también me gusta, pero nadie llega a la suela de los zapatos de Little Britain.