miércoles, abril 16, 2008
MARKETING I POLÍTICA
Mai m´agradat la Carme Chacón. Crec que la seva labor al ministeri de la Vivenda va consistir nomès en dir foteses de que el jovent necessitava més accès a la vivenda i que ella estava tan contenta i emocionada de ser ministra, però al capdavall no va fer res. I deu minuts desprès ja la tenim a Defensa, el ministeri de grans algarrobos de la nostra política com Bono o Trillo, i allà està ella, tan cofoia passejant embaràs devant la tropa. Naturalment que no està preparada per aquest ministeri, de fet s´ha dit que ella n´esperava un altre, i que Zp va canviar d´opinió en últim moment. Però la Chacón és important perquè ja li han enfocat la carrera, i será la propera candidata a les generals, si no a les següents a les altres, temps al temps. Sí, és important que una dona pugui cridar-lis el firmes als militars, però això és un símbol, un més d´aquests signes de canvi i progressia que li agraden tant al president. El que de debò és important és que Zp està substituint la política (vist que tampoc ha aconseguit el que volia durant la seva primera legislatura: ¿estatut? ¿ETA?) pel marketing pur i dur. Ara tothom en parla bé, fins i tot Esperanza Aguirre, que el felicita per tantes dones-ministra. I està bé que hi hagin dones a Defensa i a més de la meitat de ministeris, però no oblidem que tot es questió d´imatge. Que es parli d´aquest gran gest a favor de la igualtat fa que no es parli de la política que ens interessa de debò, la teva i la meva. Els problemes i les solucions. Zapatero va començar el seu primer mandat amb un gest de mercadotècnia: convocar als periodistes i al mon en general per dir que la tropa marxava d´Iraq; ara, al segon mandat, un altre gest: moltes dones ministres, i una embarassada, jove i tope cool com a cap de Defensa.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario